subota, 1. siječnja 2011.

UGG

Poznate čizmice iz kojih djevojke jednostvno ne izlaze, dobile su novi izgled. Naime, odlučili su napraviti suradnju sa poznatim dizajnerskim imenima u humanitarne svrhe pa su tako na običnu bež čizmicu dodali neki svoj specifičan touch po kojem se razlikuju od mora običnih bež vunenih šlapa. Mnogima se moje mišljenje vjerojatno neće svidjeti ali eto priznajem: za mene su UGGsice nešto bezveze, šlampavo i neženstveno. Sorry. Znam da su tople i bla bla ali to nije moj đir. Cijenim svačije mišljenje pa onda molim sve Vas obožavatelje istih da mi oprostite. Pošto slika govori više od riječi slijedi nekoliko meni lijepih primjeraka. Priznajem, divne su ali i dalje neće na moju nogu :)

Carlos Siriano for UGG
Giuseppe Zanotti for UGG
Reem Acra for UGG
Manolo Blahnik for UGG
Pamella Roland for UGG
Stuart Weitzman for UGG
Carlos Falchi for UGG
Rebecca Taylor for UGG
Jenni Kayne for UGG
Rebecca Minkoff for UGG


ostatak kolekcije možete pogledati ovdje

2 komentara:

  1. meni su vala vishe dosadile (shto ne znachi da sam prestala da ih nosim :D )
    biram acra&minkoff za sebe :)

    OdgovoriIzbriši
  2. meni su Acra nekako najljepše :)

    OdgovoriIzbriši